Wij leveren Persoonlijke verzorging, Verpleging, Huishoudelijke hulp, Palliatieve zorg en PGB (her)indicaties.
Dit allemaal onder de noemer; Wijkverpleging en Thuiszorg
Wij staan voor kwaliteit en willen de beste zijn van het Westland.
Daarom werken wij alleen met geschoolde verzorgende van niveau 2+ tot aan niveau 6.
Ook zijn wij een erkend leerbedrijf en zijn wij prima in staat zelf mensen volledig op te leiden.
In de meeste gevallen betaald uw zorgverzekering de zorg.
Bent u verzekerd bij DSW, A.S.R of Ditzo waarmee wij een contract hebben afgesloten?
Dan sturen wij de factuur direct door naar de zorgverzekeraar.
Bent u elders verzekerd, dan kán het door de veranderingen van de polisvoorwaarden (sinds 01-01-2021) zo zijn dat er een aanvulling nodig is.
Deze aanvulling verschilt wel per zorgverzekeraar en per polis.
Heeft u een WLZ, dan kan de zorg van Kim’s hart voor de Zorg bekostigd worden door middel van een PGB.
Uiteraard kan de zorg ook volledig particulier bekostigd worden als dit uw wens is.
Afhankelijk van uw polis zal uw zorgverzekeraar de rekening vergoeden.
Wij sturen u de factuur.
U dient deze vooruit te betalen en het bedrag van de factuur dan zelf naar ons over te maken, waarna u het kunt declareren bij de zorgverzekeraar.
De wijkverpleegkundige maakt met u het zorgplan op. Hierin neemt de wijkverpleegkundige mee wat u belangrijk vindt.
We proberen zoveel als mogelijk naar u te luisteren en houden rekening met uw wensen.
Ons doel is dat u een zinvol, doelbewust en betekenisvol leven heeft. Hierbij hoort ook de eigen regie.
Buiten dat het wettelijk verplicht is om u inzage te geven in uw dossier vinden wij het niet meer dan normaal dat u mee kunt lezen.
Dit kan in het Elektronisch Cliënt Dossier wat bij ons ondersteund wordt door het programma Thuiszorgplanner.
Door middel van het toestemmingsformulier: “elektronische inzage van medische gegevens”, is het mogelijk voor de cliënt om een vertegenwoordiger aan te wijzen die buiten de cliënt om, kan meelezen in de dossiers.
Wij doen ons best om u zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip in te plannen. Helaas lukt dit niet altijd.
Indien u een bijzonderheid heeft waardoor u echt voor een bepaalde tijd geholpen moet zijn vragen wij u dit tijdig kenbaar te maken.
Dit geldt uiteraard voor alle cliënten, waardoor u dus ook wel eens van tijd kunt wisselen.
Wel is er een kanttekening dat wijzigingen en of annulering van zorgmoment 48 uur vantevoren aan kantoor kenbaar moet worden gemaakt.
(Lees hiervoor de algemene voorwaarden artikel 4.5)